Bedst til service af telekunder

MediaWatch

En uvildig undersøgelse af kundeservicen hos de seks største teleselskaber i Danmark foretaget af Teleperformance giver Sonofon topkarakter i 6 ud af 11 kategorier.

Kategorierne tæller blandt andet emner som produktkendskab, kundevenlighed og imødekommenhed.

Undersøgelsen er foretaget via en række hemmelige opkald til hvert selskab vurderes områder, og samlet har Sonofon scoret nok point til at kunne kalde sig bedst i Danmark på kundeservice.

"Vi forsøger hele tiden at give vores kunder den bedst mulige service, og vi har som mål at være Danmarks bedste og mest nærværende KundeService - ikke bare i telebranchen, men blandt alle serviceorganisationer i Danmark," siger Per Brogaard, direktør i Sonofon KundeService.

Sonofon bliver i undersøgelsen efterfulgt af Telmore, TDC, Telia, Orange og Debitel.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu