30.000 kunder forlader TV3

MediaWatch

Det lyder umiddelbart dramatisk, men de 30.000 husstande svarer til at blot to procent af de gamle kunder ikke vil betale den forhøjede pris. Det skriver Børsen.

Derfor er administrerende direktør ved TV3/Viasat, Kim Poder, også umiddelbart ganske tilfreds.

"Vi vidste godt, at der ville komme opsigelser. Man vil altid miste nogen, når man gennemfører prisforhøjelser, men det havde vi indkalkuleret," siger han til avisen.

"Det har vist sig at være en meget lille del, og det er indenfor vores forventninger."

Det lille frafald af abonnementer hænger muligvis sammen med, at prisforhøjelsen på 56 procent havde virkning fra 1. september; samme dag som TV3s mest populære program Robinson Ekspeditionen havde sæson-premiere.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu