Kvik Lagersalg på Viasats platform

MediaWatch

Kampagnen er især henvendt til potentielle selvbyggere, og derfor særlig relevant på den digitale platform, fordi en meget stor del af de ca. 150.000 husstande, der har adgang til Viasat digitale tilbud, er ejerboliger.

Kvik Lagersalg har valgt at anvende digital-tv i markedsføringen, da det stemmer overens med kædens kerneværdier og med målgruppen. Kunderne skal nemt kunne handle "her og nu".

- Kvik Lagersalg anvender digital-tv som et supplement til den øvrige markedsføring og tror, at det kan bidrage til kædens fortsatte succes, siger marketingchef Steffen Bjerregaard Holm fra Kvik Basic A/S.

I selve reklamefilmen for Kvik optræder en såkaldt "pop-up", som leder seerne videre til Kviks eget domæne på den digitale platform, oplyser Viasat.

Med kampagnen slutter Kvik Lagersalg sig til en lang række annoncører, der det seneste år har udvidet deres tv-kampagner med et digital element. Blandt tidligere annoncører er Microsoft, Alletiders Rejser og Coca Cola.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu