MSN: Succes med elektroniske postkort

MediaWatch

Successen har derfor ført til et partnerskab mellem Free-Card, der udbyder elektroniske gratis reklame-postkort, og MSN.

Partnerskabet skaber samtidig ny postkortkanal, hvor MSN forventer at fordoble antallet af sendte elektroniske postkort.
Konceptet hos Free-Card er ifølge MSN præcis det samme som kendes fra café postkort. Annoncørerne betaler for en reklame på kortet, der til gengæld er gratis for brugerne.

Free-Cards elektroniske postkort giver tillige mange muligheder for sjove animationer og senest små spil som modtageren kan spille. Og så er det gratis at sende.

- Partnerskabet med Free-Card giver os helt nye muligheder for at udnytte postkort succesen kommercielt. Samarbejdet med Free-Card passer perfekt ind i vores strategi om at indgå strategiske partnerskaber, der giver det bedste indhold på MSN og samtidig er en sund forretning.

Det viser, at digital markedsføring ikke kun behøver at være afhængig af bannerannoncer, - siger Jens Storm Lernø, Country Manager, MSN Danmark.
Selvom partnerskabet sættes i gang umiddelbart op til sommerperioden forventer MSN ikke, at det vil mindske interessen.

Sidste år var august således den måned, hvor der blev sendt absolut flest elektroniske postkort fra MSN.
Interesserede kan selv prøve at sende et elektronisk postkort på www.msn.dk/postkort.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu