Svensk e-handel satser 20 millioner

MediaWatch

Ellos er et online-postordrefirma, der siden 1995 har solgt varer via nettet. Det drejer sig særligt om herre-, dame- og børnebeklædning i Daells Varehus-klassen.

Firmaet sælger i dag varer for mere end 245 millioner svenske kroner (cirka 200 millioner kroner), skriver Dagens Handel. Men det beløb bliver fordoblet inden for de næste to år, siger Eric Faintreny, direktør for selskabet bag Ellos, Redcats Nordic.

Forbedringerne betyder, at kunderne nu kan lægge en personlig profil på sitet. På den måde kan de bl.a. se om varen findes på lager, spore bestillingen under fragten, gemme sine tøj-mål og bede om at få varen leveret til en butik i nærheden.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu