Telia Stofa sætter fokus på lønsomhed

MediaWatch

Administrerende direktør i Telia Stofa, Ole Simonsen, oplyser, at man har ordrerne i hus, og blot mangler en fysisk opkobling af cirka 3000 husstande for at passere abonnent nummer 60.000.

Dermed befæster selskabet sin position som Danmarks førende udbyder på bredbåndsinternet til private.

Det seneste år har været præget af en kraftig stigning i antallet af opkoblinger til StofaNet, og alene i de sidste fire måneder er der ifølge Telia Stofa kommet 10.000 nye abonnenter til.

Selskabet sætter samtidig øget fokus på lønsomheden, hvilket blandt andet indebærer at man trækker sig fra markedet for internet til erhvervsvirksomheder og overlader det til Telia Telecom.

Fremover vil man derfor koncentrere sig om to hovedområder i form af hurtigt internet til private, samt den gamle kerne-forretning som samarbejdspartner med en lang række af landets bolig- og antenneforeninger.

Det øgede fokus betyder også en ny prisstruktur på StofaNet. En del kunder må derfor beregne at få en prisstigning.

Telia Stofa fastholder dog at man fortsat har markedets bedste tilbud på hurtigt internet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu