Home viser dyre boliger på web-tv

MediaWatch

De små film - der skal være med til at markedsføre Homes boliger i den dyre ende - kommer i en god kvalitet, der kræver en solid bredbåndsforbindelse.

Det giver mulighed for 'rigtigt' producerede film, med speak og musik, der tager brugeren med rundt i ejendommen og viser omgivelserne frem.

Ifølge Dansk Internet TV er fænomenet allerede en stor succes i USA. Home og Dansk Internet TV har derfor store forventninger til samarbejdet.

Brugerne vil sandsynligvis få mulighed for at se boligen live på Nettet fra medio januar.

Aftalen, der løber for et år ad gangen, beløber sig ifølge Dansk Internet TV til flere millioner kroner. Ifølge Søren Ottosen, kreativ direktør hos Dansk Internet TV, har Home dermed valgt en form for markedsføring på nettet, der er noget dyrere, end man er vant til.

Allerede det første år forventer partnerne, at op mod 1.000 af liebhaverboligerne bliver præsenteret på nettet på denne måde.

Dansk Internet TV er en del af DUP - Dansk Underholdnings Produktion - der producerer personaleevents, koncerter og underholdningsarrangementer, bl.a. DrageFestivalen, DM i Fyrværkeri, Sommerrock samt Se & Hørs Stjernedrys.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu