JobDanmark/avis/JobZonen i samarbejde

MediaWatch

JobZonen indeholder dermed joannoncer fra Fyens Stiftstidende/JobDanmark, Århus Stifts-tidende/JobDanmark, JydskeVestkysten/JobDanmark samt Jyllands-Posten og Berlingske Tidende.

Annoncedirektør hos Fyens Stiftstidende, Jette Sørensen, siger blandt andet om samarbejdet:

- Samarbejdet med JobZonen giver os mulighed for at tilbyde fynske virksomheder en stærk rekrutteringsplatform både i avisen og på Internettet. Det er vigtigt for os, at kunne imødekomme virksomhedens behov for rekruttering på forskellige medier, og være til stede der, hvor jobsøgerne er. -

Administrerende direktør for JobZonen A/S, Mette Karbo, siger at samarbejdet med Fyens Stiftstidende styrker positionen på markedet, og man derved er rykket et skridt nærmere mål-sætningen om at være det førende rekrutteringsmedie på Internettet.

JobZonen A/S blev lanceret i august i år som et joint-venture mellem Metropol Online og Jyllands-Posten. www.jobzonen.dk har eksisteret siden 1998 og har idag ifølge tal fra WebMeasure cirka 40.000 unikke brugere på ugeplan.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu