JobZonen indeholder dermed joannoncer fra Fyens Stiftstidende/JobDanmark, Århus Stifts-tidende/JobDanmark, JydskeVestkysten/JobDanmark samt Jyllands-Posten og Berlingske Tidende.
Annoncedirektør hos Fyens Stiftstidende, Jette Sørensen, siger blandt andet om samarbejdet:
- Samarbejdet med JobZonen giver os mulighed for at tilbyde fynske virksomheder en stærk rekrutteringsplatform både i avisen og på Internettet. Det er vigtigt for os, at kunne imødekomme virksomhedens behov for rekruttering på forskellige medier, og være til stede der, hvor jobsøgerne er. -
Administrerende direktør for JobZonen A/S, Mette Karbo, siger at samarbejdet med Fyens Stiftstidende styrker positionen på markedet, og man derved er rykket et skridt nærmere mål-sætningen om at være det førende rekrutteringsmedie på Internettet.
JobZonen A/S blev lanceret i august i år som et joint-venture mellem Metropol Online og Jyllands-Posten. www.jobzonen.dk har eksisteret siden 1998 og har idag ifølge tal fra WebMeasure cirka 40.000 unikke brugere på ugeplan.