Strix klar med nyt realitykoncept

MediaWatch

Det nye show er døbt 360 grader og går ud på at sende deltagerne verden rundt tæt forfulgt af kameraer. De første norske tv-kanaler har kigget nærmere på konceptet, skriver Kampanje.

Strix har indtil nu haft stor succes med sine programmer, der har millioner af seere hver uge i hele Norden. Succeen kan mærkes på indtægterne, som er på vej til at gøre 2001 til det bedste år nogensinde for selskabet.

Reality-chef Anna Bråkenhielm har på fire år vendt et underskud på 14 millioner kroner til et overskud på 31 millione, og i årets første tre kvartaler er overskuddet opgjort til 51,5 millioner kroner.

Strix skulle være begyndt optagelserne til 360 grader i december, men har foreløbigt udskudt det grundet terrorangrebet den 11. september.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu