Langsomme internet-hotlines

MediaWatch

Undersøgelsen omfatter ialt seks forskellige hotlines og af disse kom Tiscali, det tidligere World Online, sidst med en gennemsnitlig ventetid på 15 minutter og 3 sekunder, skriver Jyllands-Posten.
Kommunikationschef hos Tiscali, Jes Hvid Mikkelsen, indrømmer i den forbindelse at det i øjeblikket tager for lang tid at komme igennem til selskabets hotlineservice.
Sonofon havde en gennemsnitlig ventetid på 13 minutter og 34 sekunder, og her vil man ifølge Per Brogaard, direktør for kundeservice, ansætte flere medarbejdere for at få ventetiderne ned.
Orange lå på 8 minutter og 20 sekunder, mens Get2Net landede på 8 minutter og 1 sekund. TDC Webspeed-Support var nede på 2 minutter og 54 sekunder mens Telia toppede med 2 minutter og 8 sekunder.
Ifølge Anette Høyrup, jurist i Forbrugerrådet, er kunderne henvist til telefoniske hotlines, og det stiller ekstra krav til teleselskaberne.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu