'E-Kampagnen' gratis på nettet

MediaWatch

"E-Kampagnen" er skrevet af Mads Ellegaard og Torben Lundsgaard og udgivet af Ellegaards selskab 1to1 Internet Marketing. Formålet med bogen er at formidle, hvordan virksomheder kan planlægge, styre og måle sine internetaktiviteter.

Bogen findes både i digitalt format til gratis download og som trykt bog. Bogen koster 348,- som hardcopy. For det beløb får man ifølge udgiverne et produkt, hvor "læserne af den digitale udgave er inviteret til at kommentere indholdet fra deres synsvinkel".

Kommentarerne indsamles og vurderes lige så hurtigt, de ankommer - hvorefter de bedste bliver sorteret fra, redigeret og inkluderet i den trykte version, skriver Mads Ellegaard på sit site.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu