Nyt initiativ for net-betalinger

MediaWatch

Tric har på hjemmemarkedet Sverige samlet de største indholdsleverandører, der foreløbig har en aftale med Tele2, skriver ErhvervsBladet.

Direktør Bent Mouritzen, Tric Danmark, oplyser i den forbindelse, at selskabet har et filter, der kan lukke for de websites, som et teleselskab ikke betaler for. Det pågældende teleselskabs kunder afvises, mens der oplyses om, hvilke selskaber, der betaler.

Marketingdirektør Martin Thorborg, Jubii, der har startet debatten med de danske teleselskaber om øgede indtægter, internetchef Søren Svendsen, Ekstrabladet samt direktør Peter Buddtz, Krak Internet, finder mulighederne interessante.
Kommunikationsdirektør Ebbe Jørgensen, Tele2, vil nu undersøge den svenske løsningsmodel.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu