Framfab: Vi kan også!

MediaWatch

Sidste år lykkedes det via arbejdet på Nike Football, at sikre sig Grand Prix løven ved festivalen i Cannes. I år kan Framfab så tilføje såvel en guldløve for Nike Women, som en bronzeløve for Nike Shox.

Framfab oplyser, at Nike Women er det femte websted, den danske afdeling af selskabet har udviklet for sportsudstyrsgiganten Nike.

Bettina Sherain fra Framfab siger om det nye websted: - Nike Women gør op med de nemme løsninger, som de fleste kvinder godt ved ikke holder. Vi prøver at skære igennem, alt det pladder, de får smidt i hovedet.

Ifølge Framfab henvender sitet sig på en både intelligent og selvironisk måde til kvinder, og tager udgangspunkt i de hvide løgne mange af dem ofte fortæller til sig selv.

Prisen for Nike Shox betegnes ifølge Lars Bastholm fra Framfab, som en stor udfordring, idet man her skulle lancere både en ny sko og samtidig formidle de 16 års forskning og udvikling, der i dag har ført frem til Shox teknologien.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu