Kvindesites dropper planlagt fusion
Fusionen, som var planlagt til at være gennemført per 1. juni, var en idé om at skabe synergi mellem de to selskaber. Det har dog vist sig ikke at være muligt
WhyCare's administrerende direktør, Malene Brandt, siger til MediaWatch at man har været en postgang for hurtigt ude med at fortælle om fusionen.
- Det er naturligvis ærgerligt at vi har brugt tid og ressourcer på en fusion, der alligevel ikke bliver gennemført, men omvendt er det klogest at gå hver til sit, hvis ikke der er noget vundet for WhyCare ved at gennemføre fusionen.
WhyCare havde før fusionsplanerne skabt sig en flot position i markedet - den vil vi arbejde os videre fra.
Peter Kragh Halling, bestyrelsesformand for SheVita kommenterer:
- Vi har haft store planer med SheVita, men må erkende at det vigende annoncemarked har spændt ben for vores nye tiltag. Omstruktureringen af driften er ikke sket hurtigt nok til på kort sigt at skabe en positiv forretning for SheVita.