Mediawatch' Loyalitetsbarometer

MediaWatch

Afslutningen på TV2s børsspil betød, at domænet faldt ud af top 10 listen. En ændring som indikerer hvilke muligheder, men også hvilke svagheder Internettet har som medie.

Der ligger store muligheder hvis man er istand til at skabe en aktivitet som giver et hurtigt respons. Det kan for eksempel være online børsspil som netop TV2s, men det kan også være et programformat som Big Brother, der har haft sit eget liv på nettet.

Coca-Colas nuværende kampagne på TV er ligeledes et godt eksempel. Erfaringer fra blandt andet USA viser, at promotionsaktiviteter offline kombineret med aktiviteter online, giver en meget markant og hurtigt respons.

Prøv for eksempel ved selvsyn, at se hvad Kelloggs.com har at byde på.

Kilde: Nielsen//NetRatings "at-home" panel April 2001

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu