Telia indfører nyt billing system

MediaWatch

Telia Mobile implementerer det nye fakturerings-system for alle Telia Cash kunder som et led i Telias strategi om bedre og mere individuel kundeservice. Samtidigt bliver det nemmere for kunderne at tilpasse deres mobiltelefoni på egne betingelser.

Blandt de ekstra nye services får den enkelte kunde adgang til SMS service-beskeder fra Telias kundeservice på det sprog, han eller hun foretrækker, og der bliver større overskuelighed, ved at kunde ikke bliver fratrukket eventuelt merforbrug på taletid eller SMS, når han tanker ny taletid. Fremover er det kun muligt at bruge den tid, der er penge til på kortet.

Udskiftningen til det nye system sker over kun to dage fra den 29.5 - 30.5. Som kompensation for den korte ulejlighed modtager alle eksisterende Cash kunder dog 20 kr. til ekstra taletid eller SMS.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu