Berlingske og JP i fælles jobtjeneste

MediaWatch

På basis af Berlingske-selskabet Metropol Onlines stillingstjeneste, Jobzonen.dk, opretter de to dagblade en fælles job-tjeneste med samme navn. Det betyder i praksis, at Jyllands-Posten køber sig ind i Berlingskes nettjeneste, skriver Berlingske Tidende.

- Sammen er vi væsentlig bedre end hver for sig. Vi skal nu ud og konkurrere med Stepstone, Monster.com, TV2s Jobindex og en række andre spillere, siger Torsten Bjerre Rasmussen, direktør for elektroniske medier hos Jyllands-Posten.

Lasse Bolander, adm. direktør for Metropol Online, siger bl.a., at selskabet vil gøre klar til bredbånd, så virksomheder i stedet for tekstannoncer kan indrykke videofilmede præsentationer.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu