Nyt mobilselskab til de unge

MediaWatch

Telmore er i øjeblikket det billigste mobilselskab med en minuttakst på 1,25 kroner og ingen abonnementspris. Club Blah Blah benytter sig af taletidskonceptet, hvor brugerne kan købe ny taletid ved hjælp af SMS-beskeder, skriver Børsen.

Desuden vil selskabet give store grupperabatter, så samtaler mellem gruppens medlemmer bliver særdeles billige.

- Analyser af unges samtalemønstre viser, at størstedelen af deres samtaler går mellem en meget lille gruppe, siger presseansvarlig Martin Vestergaard, fra bureauet OutCom.

Bag det nye selskab med den meget ungdommelige profil står Sonofons tidligere markedsdirektør Henrik Friis sammen med direktør Peer Kølendorf fra grossistvirksomheden Comitel, der distribuerer mobiltelefoner.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu