AC Nielsen uddeler pris

MediaWatch

Ifølge AC Nielsen har prisen til formål, at sætte fokus på den virksomhed, hvis produkt har taget sig bedst ud på butikshylderne. Og da kåringen sker i kraft af en kvalitativ analyse, skulle der således været grundlag for en bedømmelse alene på produktets opnåede resultater.

Administrerende direktør hos AC Nielsen AIM, Jens Wittrup Willumsen forklarer, at prisuddelingen skal være med til at understrege de ændringer, som dansk detailhandel vil gennemgå i de kommende år.

- Brancheglidninger, ændret kundeadfærd og nye indkøbsmuligheder vil beløbe sig til tocifrede milliardbeløb, således Willumsen Han mener endvidere, at detailhandlen i stadigt stigende grad vil benytte sig af kvalitative og kvantitative analyser til måling af områder som for eksempel kundeadfærd.

Seminaret ventes at få deltagelse af en række af Europas førende detail- og marketingseksperterm, og henvender sig først og fremmest til leverandører til detailhandlen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu