Media.com fusionerer med Beyond

MediaWatch

Media.com er datterselskab af Mediacom, som er ejet af Grey og vil under det nye navn få ansvar for Mediacoms digitale aktiviteter i et globalt, interaktivt netværk. Med fusionen får Media.com mulighed for at trække på Beyond Interactives viden fra vigtige markeder som bl.a. Japan og USA.

Fusionen giver desuden mulighed for international ekspansion af WebLab, som er Media.coms danske kompetence inden for kvalitetssikring af websites. Fordelen for de danske kunder er, ifølge adm. direktør Ruhne Fiala hos Media.com, at man ofte vil være foran markedsudviklingen i Danmark.

- Beyond Interactives globale netværk er uden fortilfælde i den digitale branche. Vore kunder får mulighed for at nå deres målgruppe alle steder på alle tidspunkter, fortæller han.

Beyond Interactives omsætning på Internettet er over to milliarder danske kroner, og på kundelisten finder man bl.a. Nokia, Procter & Gamble, Nike, Virgin og Oracle.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu