Fodbold trak TvDanmark op

MediaWatch

Set over hele onsdagen kunne de to TvDanmark-kanaler notere sig for en samlet kommerciel share på 38,9 procent i målgruppen 19-50. Det gik især ud over TV3 og 3+, der havde en samlet share på 17,2 procent. Trods fodboldkamp på søsterkanalen klarede Big Brother på TvDanmark 2 sig godt med et seertal på 239.000.

TvDanmarks adm. direktør, Jesper Sehested Lund, mener ikke, at det er nogen overdrivelse at tale om foråret 2001 som TvDanmarks absolutte gennembrud:

- TvDanmark kanalerne har i øjeblikket nogle af de mest populære programmer på danske tv overhovedet: Big Brother og fodboldlandsholdets afgørende udebanekampe i VM-kvalifikationen.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu