MSN Messenger populær

MediaWatch

Jupiter Media Metrix har lavet en undersøgelse i tolv lande om programmer til online udveksling af information mellem internetbrugere. Undersøgelsen viser at MSN Messenger har 29,5 millioner forskellige bruger mens tallet for brugere på AOL's Instant Messenger er 29,1 millioner, skriver cnet.

MicroSoft er begejstrede for nyheden, da rapporten også viser at brugerne af deres service også er længere tid på nettet i gennemsnit, end brugerne af konkurrentens program, en oplysning der kan vise sig at være værdifuld i forbindelse med salget af de reklamer, der kommer op på kundernes skærm når programmet bruges.

Firmaet har planer om at tilføje nye produkter, der skal bygge på samme principper som MSN Messenger, samt give udviklere uden for virksomheden mulighed for at lave lignende programmer.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu