Framfab's nye strategi om at fokusere på kerneområder har bevirket, at internetkonsulenten nu trækker sig ud af sit danske reklameselskab. De to selskaber, der fusionerede i sommers, vil fortsat arbejde sammen og aktivt holde øje med mulige joint-ventures i fremtiden.
Køberen af reklameselskabet er dets egen ledelse, der fremover vil drive selskabet videre under navnet Halbye & Kaag A/S.
Steen Halbye, administrerende direktør for det danske reklameselskab, oplyser over for Mediawatch, at separationen sker som en naturlig følge af Framfab's ændrede strategi. - Vi har været utroligt glade for samarbejdet og har i den tid der er gået lært meget af Framfab, således Halbye. Han siger endvidere, at man ser frem til at fortsætte samarbejdet.
Halbye & Kaag A/S, som blandt andet står bag Carlsbergs reklamespot "Et par Carlsberg kommer på bordet", og Egmonts "Anders And - vores historier er bedre end dine" ønsker ikke at oplyse de finansielle betingelser for handlen.