Dansk firma bag online-jukebox

MediaWatch

Samtidig er det lykkedes for Amuseic, som det lille selskab hedder, at indgå aftaler med store pladeselskaber som EMI, Sony Music og BMG om at distribuere dansk og udenlandsk musik til spillemaskinerne. Aftalerne er kommet i stand på et tidspunkt, hvor der er fokus på den digitale distribution af musik på Internettet. Det skriver Internetavisen Jyllands-Posten.

- Nu skal vi teste boksene i fire måneder, men vi tror på permanente aftaler med pladeselskaberne, siger Carsten Eriksson fra Amuseic. I første omgang satser selskabet på det lukkede marked - cafeer, fitnesscentre, kantiner og senere hotelbarer og selskabslokaler. Men senere håber Amuseic på at få aftaler med pladeselskaberne, så musikken også kan distribueres til det private marked.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu