Skandia køber Din Bank

MediaWatch

Under navnet SkandiaBanken vil forsikringskoncernen gentage succesen fra Sverige og Norge, hvor SkandiaBanken har seks procent af internet-bankmarkedet. Din Bank har nu 30.000 kunder og annoncerede for nylig en massiv satsning.

Med et markedsføringsbudget på 50-60 millioner kroner havde banken en ambition om yderligere 50.000 kunder inden udgangen af 2003, skriver Berlingske Tidende.

- Og vi fortsætter med de samme ambitioner. Generelt er det vores mål at få 100.000 kunder i Danmark, men det er for tidligt at sige, hvornår vi når helt derop, siger Göran Lenkel, bestyrelsesformand for SkandiaBanken.

Ingen af parterne vil udtale sig om prisen for Din Bank. Men Kommunernes Pensionsforsikring lægger ikke skjul på, at de er endog meget tilfredse.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu