Metropol køber andel i Auto Danmark

MediaWatch

Auto Danmark har specialiseret sig i at udvikle hjemmesider til bilforhandlere, samt producere bilannoncer til nettet. Det nyetablerede tætte samarbejde er en konsekvens af virksomhedernes fælles interesser i udviklingen af bilannoncer og andre muligheder for bilforhandlere på nettet. Metropol Online og Auto Danmark supplerer hinandens forretningsområder, og yder tilsammen forhandlere i hele landet en professionel tilgang til Internettet.

Lasse Bolander, der er administrerende direktør i Metropol Online udtaler i en kommentar til overtagelsen:

- BilZonen skal være Danmarks førende annoncemarked for køb og salg af brugte biler på nettet. Et af vores væsentligste succeskriterier består i at skabe resultater for vores annoncører. Samarbejdet med Auto Danmark betyder, at vi nu også kan hjælpe vores kunder med rådgivning og udformning af hjemmesider.

Et fremtidsrettet perspektiv i samarbejdet mellem Auto Danmark og Metropol Online er udviklingen af systemer, der kan levere annoncer direkte fra de webbaserede systemer til trykning i aviserne.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu