Bonnier bliver til Specifique

MediaWatch

Infocom Bonnier/SatNet overtager efter opkøb navnet på den franske virksomhed Specifique. Virksomheden vil profilere sig gennem en kombination af det bedste inden for Corporate training og digitale kommunikationsløsninger. I den forbindelse udnævnes Erik Hjelmstedt til koncernchef. Han tiltræder 1. februar, skriver Vision.

Infocom Bonnier/SatNet beskæftiger sig med digitale kommunikationsløsninger for virksomheder inklusive web-casting, digital TV og video streaming. Virksomheden har en skandinavisk kundebase i form af blandt andet City Stormarknad, Norsk Hydro, Vision, Ingram Micro og Enitel.

I samarbejde med Ingram Micro udformes en satellitdistribueret IT-kanal, der når ud til alle store svenske IT forhandlere.

Det franske selskab Specifique leverer globale motivations- og uddannelsesprogrammer til blandt andet Volvo, Nestlé, Alessi, Salomon, Aetna og Renault.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu