Køb ind via TV, web eller telefon

MediaWatch

Internet konsulentvirksomheden Adera har leveret en indkøbsløsning til Englands tredje største dagligvarekæde, ASDA (www.asda.com), som gør det muligt for kunderne at købe ind via digital TV, web eller telefon. Løsningen samler alle de direkte kontaktkanaler under en og samme paraply, og giver dermed kunderne mulighed for at vælge hvor, hvornår og hvordan, de vil gøre deres dagligvareindkøb.

ASDA betegner selv det nye tilbud som "banebrydende" inden for brugervenlig online shopping. Ifølge ASDA står kunden i centrum af løsningen, som er designet, så selv kunder uden Internet erfaring kan foretage deres ugentlige dagligvareindkøb på under 10 minutter.

Således er det den samme konto, den enkelte kunde anvender uanset og han/hun at handle via digital TV, web eller telefon. Løsningen er nemlig designet, så kontoregistrering og brugerprofil er uafhængig af, hvilken datakilde, der anvendes.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu