Hvem shopper online i USA?

MediaWatch

En undersøgelse foretaget af Scarborough Research konkluderer, at forskelle såvel geografisk som økonomisk betinger, hvem der handler online i USA. Blandt voksne med internetadgang, hvilket udgør 55 procent, køber næsten halvdelen svarende til 47 procent goder og services via Internettet.

Undersøgelsen viser endvidere, at Washington D.C. er den by, der har flest online shoppere idet 60 procent af beboerne med internetadgang enten hjemme eller på arbejdet, køber online. Dernæst følger Seattle med 59 procent af beboerne, mens der i San Francisco, er 58 procent, der har købt online.

I den modsatte ende med færrest tilkoblet Internettet ligger San Antonio og Orlando hvor kun 37 procent har købt online. Disse efterfølges af Greenville og Fresno Californien, hvor 39 procent har købt online.

Undersøgelsen viser også at forbrugere af det mandlige køn, med mindst et års college uddannelse og en indkomst over 75.000 dollar om året, er mest tilbøjelige til at købe online.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu