Microsoft opgraderer e-handelsplan

MediaWatch

Microsoft har lanceret en række nye services samt produkter rettet mod at give små som store selskaber mulighed for, at bringe deres forretning online. Programmet, der er døbt E-Business Acceleration, består af to hovedområder, skriver Reuters.

Det første hovedområde, benævnt bCentral Commerce Manager, er rettet mod små selskaber og skal fungere som hjælp til at lade disse sælge deres produkter online, samt håndtere en række andre elektroniske handelsaktiviteter. Tiltaget vil blive udbudt via Microsofts bCentral Web site for små selskaber.

Det andet hovedområde er døbt Supplier Accelerator, og giver selskaberne mulighed for at tilbyde produkter og services gennem online markedspladser.

Ifølge Chris Atkinson, vicepræsident for Microsofts .NET entrepriseløsninger, giver E-Business Accelerator enhver udbyder muligheden for at sælge sine produkter og serviceydelser til enhver køber.

Selskabets nye services vil blive implementeret i de kommende uger. Pris samt licenstermer er ifølge Microsoft endnu ikke fastsat.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu