Lokalt nyt på internettet

MediaWatch

24timer går den modsatte vej af trenden blandt internetselskaber. Nyhedsportalen udvider staben med 15 redaktører og tilfører et større freelancebudget, siger direktør Krister Bengtsson til resume.se.

Fra 10 sites til 57 er en voldsom satsning, erkender Krister Bengtsson. Ambitionen er at der skal publiceres mindst én nyhed på alle sites hver dag. Frem for alt ser man sig som et websupplement til øvrige lokale medier. Og her er der ingen konkurrence.

- Det er klart, at det bliver forskellig intensitet i overvågningen af de forskellige landsdele, men sammenlignet med andre lokale sites, er vi sikre på, at 24timer kan konkurrere, siger Bengtsson.

Lokale webtjenester er fortsat et jomfruelig område, hvor der findes mange penge at tjene, mener Krister Bengtsson.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu