Dansk samarbejde om e-handelsløsning

MediaWatch

Aftalen betyder, at eksisterende og kommende SuperOffice kunder får mulighed for at anvende Internolix Professional Line som e-handelsløsning, således at oplysninger fra SuperOffice anvendes i butikken samtidig med at indkøbsmønstre registreres i SuperOffice.

Løsningen betyder, at eksisterende og fremtidige brugere af SuperOffice CRM systemer får mulighed for at anvende Internolix Professional Line e-handelssoftware. Dermed bliver det attraktivt for især mellemstore firmaer at etablere en e-handelsløsning.

Gennem de sidste 10 år har SuperOffice leveret løsninger indenfor "officeautomation", salgs- og marketingstyring. SuperOffice Danmark er et 100 procent ejet datterselskab af det norske SuperOffice ASA, som er noteret på den norske børs.

SuperOffice CRM løsning er i dag implementeret i mere end 22.000 virksomheder i Europa, med mere end 235.000 brugere.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu