Mere Kinnevik i Danmark

MediaWatch

Collects forretningsidé bygger på, at selskaber i forskellige brancher går sammen for at belønne sine kunder. Selskaberne deles om omkostningerne og kunderne samler bonus hurtigere.

Collect lanceredes i Sverige i august 1998 af det Kinnevik ejede Collect Sweden AB og har desuden ekspanderet i Europa. Collect findes i dag i sammenlagt 9 lande og antallet af medlemmer er ca. fire millioner.

I første omgang er det abonnenter hos partnerselskaberne Tele2 og Viasat der modtager tilbud om medlemskab i det nystartede multipartnerprogram Collect.

Collect giver medlemmerne bonuspoint på hverdagens udgifter, såsom telefonsamtaler og TV. Medlemmerne får et point for hver krone som gives ud til partnerselskaberne Tele2 og Viasat. Collect vil også tilbyde alle medlemmer at ansøge om Collect MasterCard og få point på indkøb overalt, 40 point pr. kroner 100.

Pointene kan siden anvendes til at handle varer og tjenester fra Collect-kataloget eller skænkes til velgørende formål. Medlemsskabet er frivilligt og omkostningsfrit.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu