Tivoli hjælper IBM's kunder

MediaWatch

Tivolis e-business administrationsløsninger vil fremover være tilgængelige for alle kunder, der køber IBMs e-servere. Ved at benytte Tivoli til at administrere deres e-infrastruktur er det hensigten at IBM-kunder og partnere kan være sikre på at have kontinuerlig tilgængelighed og regelstyrede sikkerheds- og dataintegritetsløsninger, som er vigtige parametre for e-business succes.

- Tivoli lever op til sit slagord "Manage Anything Anywhere", udtaler Jan Lindelöw, topchef i Tivoli Systems. Vi nærmer os en total integration af infrastrukturen, når vi nu sammenfletter e-business applikationer med resten af systemerne, både på inder- og ydersiden af virksomhedernes firewalls. Sådan som forretninger drives i dag er Tivolis software helt nødvendig for at kunne håndtere den teknologi, som udgør en e-infrastruktur, mener Lindelöw.

Tivoli Systems Inc. er leverandør af åbne og skalerbare løsninger til IT-systemadministration. Løsningerne omfatter kategorierne netværk, systemer, programmel, drift og e-handel. Virksomheder verden over anvender softwareprodukter fra Tivoli Systems i samspil med kompatible tredjepartsprodukter til at nedbringe omkostninger og kompleksitet i administrationen af IT-platformen.

Tivoli Systems er et IBM-datterselskab og har hovedkvarter i Austin, Texas, USA. Virksomhedens produkter distribueres verden over via egne salgskontorer, systemintegratorer, forhandlere og IBM salgskanaler.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu