Tivoli hjælper IBM's kunder
Tivolis e-business administrationsløsninger vil fremover være tilgængelige for alle kunder, der køber IBMs e-servere. Ved at benytte Tivoli til at administrere deres e-infrastruktur er det hensigten at IBM-kunder og partnere kan være sikre på at have kontinuerlig tilgængelighed og regelstyrede sikkerheds- og dataintegritetsløsninger, som er vigtige parametre for e-business succes.
- Tivoli lever op til sit slagord "Manage Anything Anywhere", udtaler Jan Lindelöw, topchef i Tivoli Systems. Vi nærmer os en total integration af infrastrukturen, når vi nu sammenfletter e-business applikationer med resten af systemerne, både på inder- og ydersiden af virksomhedernes firewalls. Sådan som forretninger drives i dag er Tivolis software helt nødvendig for at kunne håndtere den teknologi, som udgør en e-infrastruktur, mener Lindelöw.
Tivoli Systems Inc. er leverandør af åbne og skalerbare løsninger til IT-systemadministration. Løsningerne omfatter kategorierne netværk, systemer, programmel, drift og e-handel. Virksomheder verden over anvender softwareprodukter fra Tivoli Systems i samspil med kompatible tredjepartsprodukter til at nedbringe omkostninger og kompleksitet i administrationen af IT-platformen.
Tivoli Systems er et IBM-datterselskab og har hovedkvarter i Austin, Texas, USA. Virksomhedens produkter distribueres verden over via egne salgskontorer, systemintegratorer, forhandlere og IBM salgskanaler.