Fremgang for Lastminute

MediaWatch

Det britiske rejseselskab på Internettet forbedrede i tredje kvartal 2000 bruttoresultat med 34 procent fra 707.000 pund i fjor til 950.000 pund.

Stigningen i bruttoresultatet viser sig imidlertid kun svagt på bundlinien, hvor driftstabet blev reduceret til 11,133 millioner pund fra 11,36 millioner året før.

Lastminute' kundebase steg med hele 65 procent i løbet af kvartalet og var ved udgangen 107.993, og det er 27 gange højere end året før. Der er nu registreret i alt 107.993 kunder, mens der i andet kvartal var 65.387 tilmeldt tjenesten.

Ifølge Lastminute skyldes forbedringerne i selskabets nøgletal den øgede indsats indenfor marketing samt en lang række nye distributionsaftaler. Antallet af leverandører steg over perioden fra 2.466 til 3.466.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu