Ny nicheportal til ældrer

MediaWatch

De to investorer har tænkt sig at bruge 20-50 millioner kroner over de næste to til tre år på at markedsføre den nye portal, som kommer til at gå under navnet serriorinfo.dk. Forventningen er at seniorportalen vil kunne generere 50-75 millioner kroner om året til at starte med, skriver Børsen.

Direktør Jørgen Vesta, der er initiativtager til portalen tror på at der ligger et gigantisk marked indenfor den ældre brugergruppe på Internettet. En analyse, som Vesta selv har gennemført, viser at over halvdelen af de ældre allerede er på Internettet.

Strategien er at seniorportalen skal bygges op omkring netværkstanken. Målsætningen er at nå 150.000 aktive medlemmer indenfor de første ni måneder og 500.000 efter 18 måneder.

Pensionsselskabet PFA, forsikringsselskabet ALKA og rejseforsikringsselskabet IHI har allerede meldt sig som sponsorer til seniorinfo.dk.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu