Svært at tiltrække e-handlende

MediaWatch

Den nye undersøgelse, foretaget af Harris Interactive for indkøbsportalen ebates.com, viser hvor svært det er for de nye e-handels sites at tiltrække sig internet-surfernes opmærksomhed, skriver Jyllands Posten.

Ifølge undersøgelsen er hverken bannerannoncer eller eller reklamer i de øvrige medier særligt virkningsfulde, når nye sites skal tiltrække sig besøgende.

Ifølge Jyllands Posten har Harris Interactive defineret seks segmenter af e-handlende. Her udgør Oserne 23 procent af de e-handlende, De Prisbevidste 20 procent, De Loyale 19 procent, De Tidsbevidste 17 procent, De Afhængige 16 procent, og Nybegynderne 5 procent.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu