Columbus investerer i e-handel og CRM

MediaWatch

Som et led i Columbus planer om at udvide inden for de nye forretningsområder har man opkøbt CRMHouse, der er distributør for Pivotal. Columbus vil sælge produkterne på de 23 markeder, hvor man i dag er repræsenteret, og en aftale indebærer, at man får eksklusivret til at distribuere og forhandle Pivotal i Rusland, Polen, Estland, Letland og Litauen, skriver Børsen.

Et nyudviklet integrationsmodul mellem Damgaards Axapta løsning og Pivotal forventes at give Columbus en række synergi-fordele med eksisterende produkter og give Columbus en styrket position indenfor Entreprise Ressource Planning.

CRM-markedet i Danmark er på 8-900 millioner kroner, og det vokser med 40 procent om året. Her forventer Columbus at opnå en markedsandel på 25 procent.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu