Framfab køber dansk reklamebureau

MediaWatch

Framfab vil gerne have markedsført de hjemmesider, som man har lavet for kunderne, så der kommer mere trafik på siderne. Omvendt bliver de traditionelle bureauer i højere grad mødt med ønsker fra kunderne om varer, som de ikke er i stand til af levere. Derfor giver en kombination af Framfabs Internet-kompetencer og reklamebureauet Halbye Kaag og Partners nogle spændende muligheder for samarbejde, og den forretningsmodel vil Framfab arbejde videre med, udtaler Tim frank Andersen, der er VP for International Sales & Marketing hos Framfab.

Ifølge Steen Halbye, der er administrerende direktør for Halbye, Kaag og Partners, vil en kombinaion af kompetencerne i det traditionelle reklamebureau og Internetvirksomheden skabe et unikt set-up, som er forberedet på fremtidens krav, skriver Jyllands Posten.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu