StepStone melder klar til Børsen

MediaWatch

StepStone regner med at være klar til at blive noteret på børserne indenfor de næste 2-3 måneder, skriver Jyllands Posten.

Provenuet fra aktieemissionen, der ventes at indbringe omkring én milliard, skal anvendes til markedsføring og opkøb i de mange lande, hvor StepStone allerede er etableret. Sidste år skød investorerne omkring 700 millioner kroner i StepStone til at markedsføre brand’et StepStone og til opkøb, og de er allerede brugt.

StepStones ambition er at nå en markedsandel på 25 procent inden udløbet af 2003 indenfor jobformidling, hvor den samlede markedsomsætning ventes at beløbe sig på over 10. milliarder kroner. Jobportalen har allerede afdelinger i England, Norge, Danmark, Sverige, Tyskland, Frankrig, Belgien og Italien.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu