Trends fra Sverige

MediaWatch

Figuren viser de mest besøgte sites af svenske internetbrugere i alderen 24-34 år. Som det ses er domænet msn.com det mest besøgte site gennem perioden. En anden ting der er værd at bemærke er, at fire ud af de ti mest besøgte sites er udenlandske.
I August + September er msn.se kommet ind på top 10, hvilket er et udtryk for, at Microsoft-portalens svenske søster er kommet i gang i Sverige.

Dette viser også, at de vigtigste sites i Sverige ikke nødvendigvis er svenske når vi taler om at kunne eksponere svenske brugere for bannere / budskaber.

Ser man på en overordnet demografisk rapport over de ti mest besøgte sites på internettet af svenske brugere, vil man opleve, at Passagen Netværk er på en flot andenplads set over hele internet universet, og at Passagen Netværk er det mest besøgte sted for personer i aldersgruppen 25 - 34 år.

Figuren ved siden af illustrerer de overordnede sites på konsolideret niveau, hvilket vil sige at det er hovedsitets unikke besøg plus de underdomæner, der er tilknyttet hovedsitet.

Systemet måler unikke besøg, hvilket skal forståes på den måde, at det er individuelle personer i den nævnte målgruppe, der har besøgt sitet.

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu