Modprogrammering til regionerne

MediaWatch

"De har undervurderet os, blandt andet ved at udtale, at vi bare ville bombardere seerne med amerikanske serier og film. Det er noget vrøvl, for sådan kan man ikke udvikle en kanal, men det har jo på den anden side passet os udmærket. Vi satte os det mål, da vi startede, at vi ville nå 25 procent af seningen på de kommercielle kanaler i løbet af fem år, og efter to år er vi nået op på 15. Og der er mange ting, vi slet ikke er færdige med endnu. Vi skal til at professionalisere vores lokal-rapporter, og med det satser vi på at få en lokal forankring, som kan tage kampen op med de regionale udsendelser på TV2. De er ikke tilstrækkeligt udfordret klokken 19.30, så derfor er mange seere bare parkerede der"", siger Lund."

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu