TvDanmark udfordrer TV2

MediaWatch

"I forhold til TV3 har vi en fælles interesse i, at TV2 kommer ned på et niveau, hvor de ikke længere er et must for annoncørerne, og det er faktisk allerede sket. Tilsammen har vi flere af de unge seere, end TV2 har, og det kommer pludselig til at handle om store penge. For nu kan vi dele 100 procent af en kampagne med TV3, hvor vi før måtte dele 40 procent,"" siger Lund. Af samme grund er det også TV2s programlægning, der bliver nærlæst, når der skal ""mod-programmeres"", og ifølge Lund og programchef Paul Gazan har det i den seneste tid haft karakter af at stjæle slik fra børn: ""De er jo meget nemmere at modprogrammere end TV3, når de lader de yngre i stikken, som de gør. Det er altså ikke svært at modprogrammere ""Mandagschancen""."

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu