Danske Medier retter kritik mod Viaplay Group for politisk annoncering

Når Viaplay Group tillader politiske reklamer i sine tv-kanaler på trods af dansk forbud virker det konkurrenceforvridende over for andre tv-stationer, mener adm. direktør i Danske Medier Mads Brandstrup, som opfordrer til politisk handling.
Foto: Danske Medier
Foto: Danske Medier

Med en tv-reklame for Liberal Alliance omgår Viaplay Group intentionerne i den danske lovgivning og udnytter, at de sender til Danmark fra udlandet. Sådan lyder vurderingen fra direktør i Danske Medier, Mads Brandstrup.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu