Loud-ejer: Derfor er navneskifte til 24syv nødvendigt
Det vil æde "massive midler" fra indholdsproduktionen, hvis den negative opfattelse af Loud-brandet skal vendes, eller et helt nyt radiobrand skal bygges op. Det er en del af argumentationen for at tage navnet "24syv", viser redegørelsen til Radio- og tv-nævnet, som MediaWatch har fået delvist aktindsigt i.
![Foto: Jens Dreisling og Philip Davali/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article13424380.ece/ALTERNATES/schema-16_9/doc7i8fzw0vf8g1h4hl6n24.jpg)
Kulturradio Danmark har udformet en "redningsplan" for Radio Loud, efter halvandet år med lyttertørke og skarp kritik fra Radio- og tv-nævnet i begyndelsen af oktober, hvor kanalen blev afkrævet en redegørelse for, hvordan den inden februar 2022 vil rette op og efterleve flere forsømte krav i sendetilladelsen.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.