Danske Medier udpeger fem ønsker før medieforhandlinger

Lokale og regionale medier skal støttes mere, droppet ugeavispulje skal have nyt liv, og techgiganter skal reguleres på flere områder. Sådan lyder nogle af Danske Mediers prioriteter forud for de forhandlinger, der efter planen skal munde ud i en ny medieaftale.
Louise Brincker, adm. direktør, Danske Medier. | Foto: PR/Danske Medier
Louise Brincker, adm. direktør, Danske Medier. | Foto: PR/Danske Medier

Når forhandlingerne om et nyt medieforlig efter planen går i gang i løbet af året, vil Danske Medier spille fem specifikke ønsker på banen. Det fortæller Louise Brincker, der i september tiltrådte som adm. direktør for de private mediers brancheorganisation.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu