Briefing: Ugen i mediebranchen
Måske ikke overraskende har det bugnet med valgrelaterede mediehistorier i ugens løb – krydret med en række regnskaber, vinterens læsertal og en ny podcastmåling. Velkommen til denne uges nedslag på begivenheder i Mediedanmark.
![Foto: Liselotte Sabroe/Ritzau Scanpix](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article11428140.ece/ALTERNATES/schema-16_9/20190606-003451-L-1667x1000we.jpg)
Uge 23 har stået på valg, valg og atter valg – og selvfølgelig også i medieverdenen, hvor historier om politikernes medietid, nye medieforhandlinger og et "elendigt publikum" så dagens lys.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.