Danske Bank om sponsorbrud: Dyrt landshold var "pivringe" og tungt at håndtere

Efter en mindre succesfuld hovedsponsering af herrernes fodboldlandshold er Danmarks største bank blevet tilbageholdende med større sponsorater. Vellykkede samarbejder er nemlig både overraskende dyre og tidskrævende, mener marketingdirektør i Danske Bank.
DBU/PR | Foto: DBU/PR
DBU/PR | Foto: DBU/PR
AF SØREN DURAN DUUS, FINANSWATCH

Forventningerne var store og ordene flotte, da Danske Bank og DBU i oktober 2011 præsenterede et nyt, tæt samarbejde, som betød, at Danmarks største bank fra 1. januar 2012 og 4,5 år frem var ny hovedsponsor for herrelandsholdet i fodbold.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu