Danske Bank om sponsorbrud: Dyrt landshold var "pivringe" og tungt at håndtere
Efter en mindre succesfuld hovedsponsering af herrernes fodboldlandshold er Danmarks største bank blevet tilbageholdende med større sponsorater. Vellykkede samarbejder er nemlig både overraskende dyre og tidskrævende, mener marketingdirektør i Danske Bank.
![DBU/PR | Foto: DBU/PR](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article9953737.ece/ALTERNATES/schema-16_9/landshold.jpg)
AF SØREN DURAN DUUS, FINANSWATCH
Forventningerne var store og ordene flotte, da Danske Bank og DBU i oktober 2011 præsenterede et nyt, tæt samarbejde, som betød, at Danmarks største bank fra 1. januar 2012 og 4,5 år frem var ny hovedsponsor for herrelandsholdet i fodbold.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Landsholdskonflikt får medier til at overveje dækning
For abonnenter
Arla har droppet alle sponsorater
For abonnenter