Sådan fordeler valgets annoncemillioner sig
Partiernes annoncekroner søger i højere grad mod digitale virkemidler, som banner, web-tv og social media, men traditionelle valgmedier, som outdoor, print og radio, er langt fra kasseret.
![Politisk topmøde på TV 2](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article7749808.ece/ALTERNATES/schema-16_9/TV2%2520Topmoede.jpg)
Valgkampen 2015 kører intensivt videre de næste 18 dage, og denne gang flytter partierne endnu flere penge over i flere forskellige digitale medier, ligesom de samlede annonceinvesteringer ventes at overgå andre valg.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Dagblade venter millionomsætning på valgkamp
For abonnenter