Danske Medier: DR's digitale oprustning er nyt kampskridt
DR’s plan om at frigøre 55 mio. kr. årligt til digital oprustning og nye initiativer er endnu et skridt i kampen mellem private medier om DR’s rolle på nettet, siger Danske Mediers direktør Ebbe Dal.
![Ebbe Dal, direktør Danske Medier.](https://dev.photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article5264420.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Ebbe_Dal.jpg)
MORTEN BANG JØRGENSEN | LOUISE RESEKE
[fakta] Op til medieforliget arbejdede Danske Medier hårdt på at gøre opmærksom på DR’s rolle på nettet, som man mener har vokset sig for stor.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Rønn: DR skal styrkes på nettet
For abonnenter
Danske Medier: Medieaftale er dårligt nyt for dagblade
For abonnenter